دانلود ( فصل دوم ) نرم افزار بسیار جذاب و کاربردی تمرین ریاضی پایه چهارم
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود ( فصل دوم ) نرم افزار بسیار جذاب و کاربردی تمرین ریاضی پایه چهارم





 البته این بار با بهبود برنامه و رفع برخی نقص ها و از همه مهم تر با توجه بر درخواست بسیاری از دوستان امکان ذخیره شدم سکه های کسب شده برای استفاده های بعدی و صفر نشدن امتیازات با خروج از برنامه فراهم شده و فقط در صورتی که دانش آموز هر آزمون را مجددا بخواد تکرار کنه سکه های اون آزمون صفر میشه ...



ضمنا در قسمت سرگرمی ها هم 5 بازی و سرگرمی جدید و خیلی بهتر نسبت به سرگرمی های فصل اول ، گنجانده شده که امیدوارم مورد رضایت دانش آموزان عزیز قرار بگیره ...






همانطور که در فصل اول با نحوه کارکرد این برنامه آشنا شدید ، روال کار فصل دوم نیز تقریبا به همان شکل خواهد بود و دارای 5 موضوع ( شناخت کسر ها ، جمه کسرها ، تفریق کسرها ، تساوی کسرها و ضرب عدد در کسر ) می باشد



بنا به روال قبل دانش آموز به ازای هر پاسخ صحیح که به سوالات میده ، 30 سکه دریافت خواهد کرد و در صورتی که بتونه حداقل 240 سکه از هر آزمون کسب نه یکی از سرگرمی های برنامه برای اون روشن میشه و میتونه بازی کنه و البته در هر بار خروج از برنامه امیتازات از بین نخواهد رفت و با ورود مجدد به برنامه اگر قبلا سرگرمی رو فعال کرده باشه می تونه دوباره بدون شرکت در آزمون از اون سرگرمی ها استفاده کنه ...



سرگرمی ها از سرگرمی های فصل اول بهتر شده و با اونها فرق میکنه ... مثلا همین بازی پنالتی بارسلونایی ها بسیار جذاب بوده وبصورت مرحله ای و بدور از خسته کننده بودن هست من خودم که خیلی لذت بردم ! یا داستان های انگلیسی کودکانه بسیار مفید و جذاب هستند و ...


اما تفاوت مهمی که این برنامه با برنامه های قبلی که در وبلاگم عرضه کردم داره اینه که دانلودش رایگان هست ، اما برای استفاده از برنامه بصورت کامل و فعال سازی اون کسانی که تمایل دارن می تونن با پرداخت مبلغ بسیار اندکی که به اندازه پول یه پفک هست که هر روز دانش آموزان می خورن ! ( 2000 تومان ) این برنامه رو برای استفاده دائم و نامحدود فعال کنند . ویا اگر معلم هستید می تونید این برنامه رو برای استفاده در کلاس درستون تهیه کنید و بی شک تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت چرا که بنده خودم هم دقیقا همین پایه چهارم رو تدریس می کنم و این برنامه مغز مفید فصل دوم کتاب ریاضی اونهاست و باعث ایجاد انگیزه چند برابر برای دانش آموزان جهت یادگیری عمیق تر مباحث آموزشی این فصل خواهد داشت .
دوستان عزیز علت سفارشی کردن این برنامه حمایت از برنامه نویسی و زحمات فراوانیه که بنده به عنوان یه خدمتگزار بحای بسیاری از شما دوستان برای تهیه چنین برنامه ای کشیده ام و بی شک برای کسانی که دانلود می کنند ارزشش رو خواهد داشت و از طرفی موجب ایجاد انگیزه برای تهیه و تولید سریعتر سایر فصل های این برنامه و همچنین برنامه های آموزشی مفید دیگه خواهد شد .
امیدوارم با تفکر منطقی که مطمئنا خواهید داشت ، خودتون رو بجای بنده فرض کنید و با تصور اینکه اگر شما هم این همه وقت میگذاشتید ، برای کار خودتون چقدر ارزش قائل بودید ، چراغ انگیزه تولید اینگونه برنامه ها رو روشن تر کنید .

و اما برنامه به شکلی طراحی شده که برای بار اول از شما رمز فعال سازی رو میخواد و کد رایانه شما رو بهتون نشون میده . ضمنا شما رو به صفحه خرید اینترنتی مطمئن و امن برنامه تولید کد فعال سازی هدایت می کنه . وقتی که برنامه رو فعال سازی ریاضی رو تهیه کردید ، در کادر کد رایانه شما ، اون کدی رایانه ای رو که در برنامه اصلی مشاهده میکنید باید در برنامه تولید کد وارد کنید و بر روی دکمه تولید کد کلیک کنید . سپس کد تولید شده رو کپی کرده و در برنامه اصلی و در کادر آبی رنگ وارد و بر روی دکمه فعال سازی برنامه کلیک میکنید تا برنامه برای استفاده دائمی فعال بشه ... یعنی بعد از این فعال سازی در دفعات بعدی دیگه نیازی به وارد کردن هیچ کدی نیست  و بدون محدودیت می تونید از برنامه استفاده کنید .



لازم به ذکر هست که کد هر سیستم با سیستم دیگه متفاوت هست اما این خواهش رو دارم از دوستان ، دانش آموزان و همکاران عزیزی که این برنامه رو تهیه میکنند که برنامه رو بصورت رایگان در فضای مجازی اینترنت منتشر نکنند چرا که این برنامه حاصل زحمات فراوانی است و انتشار آن به این شکل درست نیست .
ضمنا شما برای تعداد دفعات نصب و اینکه روی هر تعداد سیستمی که بخواهید برنامه رو استفاده کنید هیچ محدودیتی نخواهید داشت و از این بابت خیالتون راحت باشه که برنامه محدودیت های این شکلی رو نخواهد داشت .




 

http://www.moralschool.ir/metro/download_button.png




 





توجه : برای استفاده از این برنامه به هر دو برنامه بالا نیاز خواهید داشت که برنامه اصلی رو می تونید دایگان دانلود کنید اما برای استفاده و ورود به برنامه حتما نیاز به برنامه دوم و فعال سازی دائمی اون دارید .

امیدوارم که مورد توجه شما هم قرار بگیرد ... موفق باشید ...



مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: